Custom Glitter Text

Ahad, 23 Januari 2011

Ulang Tahun Ku yang ke 22...^^

    Alhamdulliah..bersamaan dengan 23 January 2011 pada ary ahad ini..aku memanjatkan kesyukuran kerana aku masih diberikan peluang untuk terus bernafas di muka bumi ini..Kini cukup la umur ku yang ke 22 tahun,wah2...tanpa disedari kan aku sedang ke alam kedewasaan.aku mengharapka agar kehidupan ku selepas ini dapat aku tempuhi walau banyak liku-liku dan ranjau yang harus aku harungi sendiri,family dan si dia...aku juga berharap agar kehidupnku sentiasa suksess dalam apa jua yang aku lakukan dan sentiasa diberkati oleh allah swt.
     Aku harap pada umurku yang semakin tua ini,aku semakin matang dan berfikiran panjang serta sentiasa positif dalam apa juga yang aku sedang hadapi..dan aku berharap,perancangan ku bersama si dia untuk membuat satu ikatan akan di restui dan kami sentiasa aman damai dan bersedia bersiap sedia untuk kehidupan yang mendatang...ajal maut segalanya di tangan tuhan..aku sebagai umatnya hanya mampu berdoa dan berserah..semoga aku mendapat hidayah dan terus mendapat hidayah untuk menginsafi diri ini...amin....
     aku tidak mengharapkan sesuatu pada hari lahirku,,cuma aku hanya ingin lebih di hargai dan disayangi....heheheheee...biasalah..sapa yang tidak mahu kan..klu aku,aku mahu deh...aku amat berterima kasih kepada Mr S aku kerana sudi membawa aku dan family ku makan-makan dan bersuka-suka selama sehari ...aku tahu,dia amat menyayangi aku dan ingin melihat aku lebih gembira dan bahagia selama berkawan bersama samanya...TQ by..Luv u so much...
    




 tq by
..^_^..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan