Custom Glitter Text

Jumaat, 21 Januari 2011

22 January 2011

Dear followers,
        22 January 2011, kalau dari segi kesihatan..aku sihat sihat saja. cuma perasaan aku yang belum bagus lagi.hurmmm..apa apa pun aku mulakan ary ku nie dengan baik seperti biasa dengan bermula bangun pagi, mandi, bersiap siap dan makan seterusnya pergi kerja...di tempat kerja pula ary nie nampaknya site nampak agak tenang dan terlalu tenang...dorang menegur dan membuatkan aku ketawa..layanan mereka seperti biasa terhadap aku..sentiasa ok dan bukannya K.O...hehheehheeee...kidding..



pagi-pagi lagi aku kena bagi coklat cloud 9..
best woo makan coklat pagi2..
nie yang wat kan aku senyum sja nie..
klu by tau aku makan coklat pagi2 nie..msti bisng lg nie...♥♥♥♥

        hurmmmmm,misi pertama ku selepas kerja ini yang paling penting sekarang...apa aku mau buat after kerja ya...????ary nie ary sabtu dan aku setengah ary..mau jalan-jalan ma my by,dia bz...sma kawan pula semuanya di K.K...lo mcm 2 lepak dekat laut la dengan mama & ameng...heheheheee...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan