Custom Glitter Text

Isnin, 17 Januari 2011

TOLONG INGATKAN AKU

Tolong Ingatkan Aku Jangan disusun kata-kata penamat



Jangan disebut baris ayat keramat


Biar lenyap diserap sunyi


Biar senyap yang tak menyepi



Tolong ingatkan aku

Kisah kau tersedar

Dengan saku penyeluk masa



Mari patahkan papan markah lama


Mari padamkan buku tiga lima


Biar luka sembuh sendiri


Biar lupa dimakan hari



Tolong ingatkan aku

Kisah kau tersedar

Dengan saku penyeluk masa

Kau dampingi aku

Setiap detik jantungku berdetak

Setiap nota jiwaku berlagu-lagu



Bila marah merasuk minda


Kecewa menyelubungi jiwa


Aku lupa



Tolong ingatkan aku

Kisah ku tersedar

Dengan kasih memeluk rasa

Ku teringatkanmu

Setiap detik jantungku berdetak

Setiap nota jiwaku berlagu-lagu



Tolong ingatkan aku kisah kita


Tolong ingatkan aku


Kisah ku tersedar


Dengan kasih memeluk rasa



Tolong ingatkan aku

Kisah kita...



I LUV MY LOLIPOP BOY...
I ALWAYZ MIZZZZZ HIM....
I'LL LUV HIM FOREVER AND EVER...












Tiada ulasan:

Catat Ulasan